Op 1 dag in 3 stappen dichterbij jouw klant! Life online sprint

De huidige situatie vraagt ons anders te denken en te ondernemen. NieuweRoutes starten bij die van jouw klant. Op welke route is jouw klant te vinden en waar kan jij iets toevoegen aan zijn klantreis. 

In deze online sprint leer je:

- je bewust te worden van hoe jouw gedragsvoorkeur aansluit op die van jouw klant;
- hoe je in deze tijd je klant vindt, bereikt en verbindt;
- hoe je de klantroute kunt verbinden met de route van jou als account-, businessdevelopment- of salesmanager.

Je krijgt de ruimte om jouw eigen case in te brengen.

Met 6-12  deelnemers maken we de sessies interactief, effectief en inspirerend. De sessies vinden online plaats via de online leeromgeving. We ontmoeten elkaar op 3 februari van 9 - 12 uur in de online classroom. Na afloop van de sessie krijg je nog een maand toegang om online leerervaringen te delen en te gebruiken.

In deze stap word je je bewust van de diverse gedragsvoorkeursstijlen. Aan het einde van deze stap, staat in jouw afgeschermde online dashboard jouw eigen gedragsvoorkeursstijl voor jou klaar in een personal video.  

In deze stap leer jij hoe je ook online de gedragsvoorkeursstijlen van jouw klant kunt inschatten, zodat je weet op welke route hij zich bevindt. We kiezen een voor iedereen herkenbare praktijkcasus. 

In deze stap bepalen we de meest effectieve route om te verbinden met je klant. Om jouw klant te kunnen begeleiden naar die win-win bestemming.

Deze sprint duurt minimaal 3 uur (live online sessie) en je kunt nog een maand gebruik maken van het online leermateriaal uit de digitale leeromgeving. NieuweRoutes werkt interactief en inspirerend. Bedoeld voor sales-, account- en businessdevelopment managers in de persoonlijke of zakelijke dienstverlening.  

Deze sprint is inclusief:

  • 1 maand de mogelijkheid gebruik te maken van online oefeningen uit de NieuweRoutes online leeromgeving. 

* Prijzen zijn excl. BTW.