Home » Over Nieuwe Routes » Agenda trainingen en inspiratiesessies » NieuweRoutes naar jouw klant!

Op 1 dag in 3 stappen dichterbij jouw klant! Ook al moet het online..

De huidige situatie vraagt ons anders te denken en te ondernemen. NieuweRoutes starten bij die van jouw klant. Op welke route is jouw klant te vinden en waar kan jij iets toevoegen aan zijn klantreis. 

In deze online sprint leer je:

- je bewust te worden van hoe jouw gedragsvoorkeur aansluit op die van jouw klant;
- hoe je in deze tijd je klant vindt, bereikt en verbindt;
- hoe je de klantroute kunt verbinden met de route van jou als account-, businessdevelopment- of salesmanager.

Je krijgt de ruimte om jouw eigen case in te brengen.

Met 6-12 zelfstandige deelnemers maken we de sessies interactief, effectief en inspirerend. De sessies vinden online plaats via de online leeromgeving. Na afloop van de sessie krijg je nog een maand toegang om leerervaringen te delen en te gebruiken.

In deze sessie wordt je je bewust van de diverse gedragsvoorkeursstijlen. Aan het einde van deze les, staat in jouw afgeschermde online dashboard jouw eigen gedragsvoorkeursstijl voor jou klaar in een personal video.  

In deze sessie leer jij hoe je ook online de gedragsvoorkeursstijlen van jouw klant kunt inschatten, zodat je weet op welke route hij zich bevindt. We kiezen een voor iedereen herkenbare praktijkcasus. 

In deze stap bepalen we de meest effectieve route om te verbinden met je klant. Om jouw klant te kunnen begeleiden naar die win-win bestemming.

De sprint is interactief en inspirerend. Bedoeld voor sales-, account- en businessdevelopment managers in de persoonlijke of zakelijke dienstverlening.  

Deze sprint is inclusief:

  • 1 maand de mogelijkheid gebruik te maken van online oefeningen uit de NieuweRoutes online leeromgeving. 

* Prijzen zijn excl. BTW.