Snappen dat je elkaar niet snapt is de eerste stap tot begrijpen.

We zijn vaak geneigd zelf in te vullen wat de beste weg is die we af kunnen leggen naar je klant. Want we kennen onze klant toch? Toch loopt het ene gesprek gestroomlijnder dan het andere. Hoe kan dat?

Tijdens de ontdekkingsreis die ik namens NieuweRoutes mocht geven aan de deelnemers van het IMK reisden we over de landschappen van ons gedrag. Voor de een over het landschap van Stabiel gedrag, voor de ander van onstuimig, maar daadkrachtig gedrag. Sommige deelnemers houden zich graag op in het Invloedrijke Rijk, terwijl hun klanten veel liever vertoeven in de wereld van ordelijkheid en punctualiteit.

Hoe stemmen we af en bouwen we de brug naar de klant. In breakoutrooms werd per gedragstype klant hun reisvoorbereiding in kaart gebracht. Het bracht veel herkenning, stof tot nadenken en plezier. Er werden drie reisagenten blij gemaakt met een door NieuweRoutes aangeboden gepersonaliseerde wereldkaart.  

We sloten af met een digitale borrel aan het zwembad met uitzicht op de Wereld van Verschil. Voor de lezer van dit bericht is een speciale 2=1 actie, waarin je de gepersonaliseerde Wereldkaart (€85,-) van jouw gedrag kunt aanschaffen en er tegelijk iemand anders ook 1 kunt schenken. En dank zij Mapstell, krijg je er tijdelijk de Routebeschrijving t.w.v. €49,- gratis bij! Geïnteresseerd? Klik op de rode button hieronder.

 

Wil je verder met de methodiek en echt oefenen met 3-5 collega ondernemers met het beter afstemmen op  je klant? Doe dan mee met de speciale training die NieuweRoutes ontwikkeld heeft om het gedrag van je klant nog beter te begrijpen en daar op in te kunnen spelen. Geïnteresseerd? Klik dan op de groene button en maak gebruik van de €150,- korting!